SZÁLLÍTÁSI INFORMÁCIÓK

A kiszállítás 15.000 Ft feletti vásárlás esetén  ingyenes, ellenkező esetben pedig 990 Ft! 

A GLS munkanapokon 8-17 óráig szállítja ki a csomagokat.

Magyarországon a feladást követő munkanapon kerül kiszállításra a csomag. A szomszédos európai országokba 24-48 óra, a távolabbi országokba általánosságban 72-120 óra az átfutási idő. A GLS hétfőtől péntekig munkaidőben szállít.

Csomagkeresés

Az online csomagkeresés menüpontban megnézheti, hol van a csomagja. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a GLS csomagirányító központokon keresztül juttatja el a csomagot, nem pedig közvetlen szállítással. A csomag nyomon követéshez szükség van a csomagszámra.

Csomagkeresés

Ha a címzett az első kiszállításnál nem tartózkodik a megadott címen, akkor a futár értesítőt hagy, és egyéb rendelkezés hiányában visszaviszi a depóba a csomagot.

Az értesítőben megtalálja a csomagszámot és a GLS elérhetőségét. Ha felveszi a kapcsolatot telefonon vagy írásban a GLS-sel, azonnal egyeztetheti a következő kiszállítást. Ha a feladó a csomagfeladásnál megrendelte a FlexDeliveryService szolgáltatást, számos kézbesítési mód közül választhat a Kézbesítési Rendelkezés online felületen.

Ha az utolsó kiszállítás is sikertelen, a csomag visszakerül a feladóhoz.

Megrendelésnél kérheti a munkahelyére is a csomagszállítást vagy ha megoldható, a szomszéd is átveheti a csomagot (az Ön meghatalmazása alapján). De közvetlenül kérheti csomagját GLS CsomagPontba vagy GLS Automatába is, mint alternatív kézbesítési címre.

Szóbeli vagy írásbeli meghatalmazás esetén a futár megkísérli a szomszédnak átadni a csomagot, aki természetesen aláírással igazolja a csomag átvételét. A futár értesítőt hagy Önnek, amiben értesíti, hogy melyik szomszéd vette át a csomagot. Ha a GLS a csomagfeladásnál kapott e-mail címet és/vagy mobilszámot a feladótól (az Ön beleegyezésével), a GLS tájékoztatja Önt a kiszállítás időpontjáról és egyéb adatokról.

Igen.

Ha sem Ön, sem a szomszéd nem tudja átvenni a csomagot, bizonyos esetekben lehetősége van átirányítani a csomagot egy GLS CsomagPontba vagy GLS Automatába.

Ha a feladó megrendelte a FlexDeliveryService szolgáltatást, a GLS küld Önnek egy SMS-t vagy e-mailt, a GLS Delivery Manager honlap elérhetőségével. Ezen keresztül választhat különböző kézbesítési lehetőségek közül – többek között kérheti a GLS CsomagPontba vagy GLS Automatába történő átirányítást is. Az átirányítást követő 5 munkanapon belül átveheti a csomagot a kiválasztott GLS CsomagPontban vagy GLS Automatában.

Figyelem: GLS CsomagPontban a csomagot csak érvényes személyi okmányokkal veheti át!

A GLS CsomagPont és GLS Automata keresővel egyszerűen megnézheti, hol van a legközelebbi GLS CsomagPont vagy Automata.

GLS CsomagPont és Automata keresés

Kérdése van? Keressen bizalommal!

Navigation
Close

Kosaram

Close

Kívánság lista

Nemrég megtekintett

Close

Close

Kategóriák